22 Ocak 2009 Perşembe

Aldatılmaya izin verdim!..


Son olarak borçları yüzünden TMSF ile anlaşmasına eski eşi Kaya Çilingiroğlu’nun da aracı olmasıyla gündeme gelen Hülya Avşar, aldatılma konusunda erkeğin tek başına sorumlu tutulamayacağını söyledi. Çilingiroğlu ile evliliği boyunca sık sık aldatılma haberleriyle basına konu olan Avşar, bir erkeğin aldatması için kadının da izin vermesi gerektiğini söyledi. Milliyet'in haberine göre, aldatmada sorumluluğun iki tarafta olduğunu belirten Avşar, “O zaman bana da, ‘Siz de evliyken aldatılmaya izin mi verdiniz?’ diye sorabilirsiniz. Düşününce “Evet, izin verdim” diyebilirim. Çünkü ortada bir hata varsa, o iki kişiliktir” dedi.
Kafa karıştıran şey ise insan sevdiğini kıskanır kavramına rağmen kameraların önünde rahatlıkla evet izin verdim diyebilmek yürek ister adamın yüzüne resmen ''Seni sevmiyorum , kıskanmıyorum , istediğini yap'' demek gibi birşey oluyor herhalde ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder